Köszöntjük Isaszeg város hivatalos honlapján!
Köszöntjük Isaszeg város hivatalos honlapján!

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest Megye

 

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Rendelet-tervezetek társadalmi egyeztetése

Isaszeg, a mi városunk

A Dózsa György Művelődési Otthon programja

Támogatott Linkek


  

 

 Regina Alapítvány

 

Ügyfélszolgálatunk

A Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatának működéséről
Az ügyfélszolgálat 2003 februárjától áll az ügyfelek rendelkezésére.
Ellátja a hivatali és önkormányzati, továbbá szükség szerint a járási hivatali ügyintézéssel kapcsolatos  általános felvilágosítási, segítségnyújtási,  iratátvételi feladatokat.
Segítséget nyújt az ügyfelek részére a rendelkezésére álló hatályos nyomtatványok  értelmezésében,
szükség esetén kitöltésében, megfelelő mellékletekkel történő felszerelésében.
 
Az Ügyfélszolgálati Iroda jelenleg az alábbi ügyekben tud az Önök szolgálatára állni.
SZOCIÁLIS ÜGYEK
 -  Teljes körű tanácsadás szociális ügyekben.
- Települési támogatás keretében benyújtható kérelmek:
            a)         rendszeres települési támogatás
                        -  lakhatási támogatás,
                        -  gyógyszertámogatás           
            b)        rendkívüli települési támogatás
                        -  átmeneti segély
                        -  tüzelőtámogatás
                        -  gyermeknevelési támogatás
                        -  felnőtt étkeztetési támogatás
                        -  eseti gyógyszertámogatás               
            c)         oktatáshoz kötött egyszeri és ösztöndíj jellegű települési                                                 támogatás
                        - Bursa Hungarica szociális ösztöndíj
                        - felsőoktatási intézményben tanulók ösztöndíj jellegű támogatása
                        - középiskolai oktatási intézményben tanulók egyszeri támogatása
                        - gyermekétkeztetési támogatás
                        - beiskolázási támogatás
            d)        halálesethez kapcsolódó támogatások
                        - temetési segély
                        - köztemetés
 
- Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény iránti kérelmek benyújtása.
- Hadi gondozási ügyekkel kapcsolatos kérelmek átvétele.
- Költségmentesség,
- Szociális otthoni beutalások iránti kérelmek leadása.
A felsorolt esetekben a kérelmet, a hozzátartozó mellékletekkel együtt le kell adni az ügyfélszolgálat részére, ahonnan iktatás után kerülnek a szakelőadókhoz!
A járási hivatal által megállapításra kerülő
- Időskorúak járadéka,
- Aktív korúak ellátása,
- Ápolási díj,
- Közgyógyellátási ügyek (normatív és alanyi jogon járó)
- Egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság
igénylése esetén a kérelmek - a járási ügysegéd ügyfélfogadási idején kívül - az ügyfélszolgálaton kerülnek átvételre, és ezt követően továbbításra a járási hivatal részére.
 
A járási ügysegéd ügyfélfogadási rendjéről az ügyfélszolgálaton személyesen vagy telefonon kérhetnek információt.
 
ADÓIGAZGATÁSI ÜGYEK
- Teljeskörű tanácsadás helyi adó ügyekben, szükség esetén egyeztetve az adóiroda munkatársaival
Azonnal intézhető ügyek (ha minden adat rendelkezésre áll):
- Adóigazolások kiadása,
- Költségmentesség engedélyezése bírósághoz.
Ügyfélszolgálati irodához beadható egyéb adóigazgatási kérelmek:
-  Gépjárműadó mentesség kérése
- Valamennyi helyi adónemben (építmény-, telek-, magánszemélyek kommunális adója, iparűzési adó) bevallási nyomtatványok kiadása, átvétele
-  Talajterhelési díj bevallások átvétele,
-  Mezőőri járulék üggyel kapcsolatos beadványok átvétele.
 
MŰSZAKI JELLEGŰ ÜGYEK
- Fakivágás,
- Közterület bontási engedély,
- Termőföld adás-vételével kapcsolatos kifüggesztés,
- 3,5 tonna össztömegű gépjárművek tárolási engedély iránti kérelmek leadása.
 
Építési, bontási, fennmaradási és használatba vételi engedély iránti kérelmeket a Gödöllői Polgármesteri Hivatal Hatósági Irodájának kihelyezett munkatársa hétfői és szerdai napokon az Építéshatósági és Beruházási Osztályon (10. iroda) veszi át.
 
NÉPESSÉG-NYILVÁNTARTÁSI ÉS ANYAKÖNYVI ÜGYEK
-  Lakcím bejelentés intézése, majd okmányirodához elküldése,
-  Igazolások kiadása a családi állapotról, személyi számról, lakcímről

Egyéb kérelmek:
-  Házasságkötés,
-  Születés,
-  Haláleset bejelentése.
- Név- és házassági név módosítás,
- Apai elismerő nyilatkozat felvétele.
 
IPAR - KERESKEDELEM - MEZŐGAZDASÁG ÉS EGYÉB IGAZGATÁSI ÜGYEK
-  Vadkárral,
-  Vándorméhészekkel,
-  Állattartással kapcsolatos bejelentések átvétele.
EGYÉB ÜGYEK
-  Telephelyengedély,
-  Működési engedély,
-  Közterület-foglalási engedély kiadásához szükségeshez nyomtatványok leadása,
-  Birtokvédelmi ügyek.
 
Az ügyfélszolgálat jelenlegi szolgáltatásait a lakosság érdekeinek figyelembe vételével alakítottuk ki.
Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 06-28/583-100
Az Ügyfélszolgálati Iroda ügyfélfogadási ideje:
Hétfő:              8.00 – 12.00,   13.00 – 18.00
Kedd:
Szerda:            8.00 – 12.00,   13.00 – 16.00 
Csütörtök: 
 
Péntek:            8.00 – 12.00
 
Kérjük, ha bármilyen észrevételük van, jelezzék az ügyfélszolgálati irodán, és amennyiben az igény a lehetőséggel találkozik, tovább bővítjük a szolgáltatást a hatékonyabb ügyintézés érdekében.
 
 
Tóthné Pervai Katalin jegyző

 

 

Isaszegi esemény -és rendezvénynaptár

h k s c p s v
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 

Közvilágítás hibabejelentő

Munkaidőben: 06 28 520 873 vagy +36 20 329 9347
Éjjel-nappal: 06 80 625 726
Online felület:

Isaszegi vállalkozások

Nemzetiségi Önkormányzatok

Belépés